--> دنیای عکس و مطالب خواندنی

دنیای عکس و مطالب خواندنی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 99132
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

جاوا اسكریپت


یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد...

 

 

 

     یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد ... 

یادمان باشد اگر این دلمان بی کس شد
طلب مهر ز هر چشم خماری نکنیم
یادمان باشد که دگر لیلی و مجنونی نیست
به چه قیمت دلمان بهر کسی چاک کنیم
یادمان باشد که در این بهر دو رنگی و ریا
دگر حتی طلب آب ز دریا نکنیم
یادمان باشد اگر از پس هر شب روزیست
دگر آن روز پی قلب سیاهی نرویم
یادمان باشد اگر شمعی و پروانه به یک جا دیدیم
طلب سوختن بال و پر کس نکنیم
یادمان باشد ازامروز جفایی نکنیم
گر که درخویش شکستیم صدایی نکنیم
خود بسازیم به هردرد که ازدوست رسد
بهر بهبود ولی فکردوایی نکنیم
جای پرداخت به خود بر دگران اندیشیم
شکوه ازغیرخطاهست خطایی نکنیم
وبه هنگام عبادت سرسجاده ی عشق
جزبرای دل محبوب دعایی نکنیم
یاورخویش بدانیم خدایاران را
جز به یاران خدادوست وفایی نکنیم
گله هرگزنبود شیوه ی دلسوختگان
با غم خویش بسازیم وشفایی نکنیم
یادمان باشد اگرشاخه گلی را چیدیم
وقت پرپرشدنش سازونوایی نکنیم
پر پروانه شکستن هنر انسان نیست
گر شکستیم زغفلت من و مایی نکنیم
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد
طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم
دوستداری نبود بندگی غیر خدا
بی سبب بندگی غیرخدایی نکنیم
مهربانی صفت بارزعشاق خداست
یادمان باشد ازینکار ابایی نکنیم
ولی آخر تو بگو با دل عاشق چه کنم؟
یاد من هست، طلب عشق ز هر کس نکنم
گو تو آخر که نه انصاف و نه عدل است و نه داد
دل دیوانه من بهر که افتاده به خاک
این همه گفتم و گفتم که رسم آخر کار
به تو ای عشق ، تو ای یار ، به تو ای بهر نیاز
یاد من هست که دیگر دل من تنها نیست
یاد من هست که دیگر دل تو مال من است
یاد من هست که باشم همه عمر بهر تو پاک
یاد تو باشم و هر دم بکنم راز و نیاز
یاد تو باشد از این پس من و تو ما شده ایم
هر دو عاشق دو پرستو

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

GEL
ساعت21:36---8 بهمن 1390
سلاو برای عه زیزم اگر مایل بودی یه سر به وبلاگ من هم بزن و اگر دوست داشتی منو با نام ورود= حال کردن لینک کن سپس به ما خبر بده تا شما را لینک کنیم خوات له گه ل بژی کوردستان
پاسخ:slaw kak azad men ewam link kerd ,mn xoshkem bra nim ,hahahhhhh


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: kani تاريخ: شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ به سر ببرید. لطفاً نظر یادتون نره. و رضایتتون را از این وبلاگ با دادن امتیاز در قسمت پایین اعلام نمایید.ازتون ممنونم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to kordestan.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com